Pohvale i pritužbe

POHVALE I KOMENTARI

Svoje pohvale i komentare u pisanom obliku možete uložiti u sandučić koji se nalazi kod Jedinice za centralno naručivanje, upisati u knjigu utisaka na prijemnom pultu ili upisati u upitnik na web stranici Lječilišta Topusko.
Unaprijed zahvaljujemo na uloženom trudu i vremenu jer nam sve vaše sugestije pomažu da unaprijedimo kvalitetu naše usluge.
Polja označena zvjezdicom su obavezna.

PRIJAVA PRITUŽBE

Ukoliko ste nezadovoljni s uslugom koja Vam je pružena svoje primjedbe neposredno iznesite u razgovoru s medicinskom sestrom/tehničarem na odjelu, fizioterapeutom, liječnikom ili upravom Lječilišta.
Ukoliko razgovorom ne uspijete riješiti nastali problem, imate pravo na prijavu pritužbe.
Prijava pritužbe vrši se putem Obrasca za prijavu pritužbe pacijenata.
Obrazac možete preuzeti na dnu ove stranice , na prijemnom šalteru,  Jedinici za centralno naručivanje ili u Upravi Lječilišta.
Osoba koja je ispunila obrazac pritužbe može ga predati na slijedeći način:
• uputiti elektroničkom poštom na adrese:
o jzk@ljeciliste.topusko.hr
o uprava@ljeciliste-topusko.hr
• predati osobno u Upravu Lječilišta
• poslati poštom na adresu: Lječilište Topusko; Trg bana J. Jelačića 16; 44415 Topusko
Pisani odgovor na pritužbu bit će poslan na adresu podnositelja pritužbe u roku od 8 dana. Ukoliko iz opravdanih razloga nije moguće dati odgovor u zakonskom roku, obavijestit ćemo Vas (poštom, telefonom ili putem e-maila) u kojem roku ćete dobiti pisani odgovor, a najdulje u roku od 30 dana od datuma podnošenja pritužbe.